استراتژی‌های حفظ مشتری برای افزایش وفاداری به برند سنجاق | 9theducation

استراتژی‌های حفظ مشتری برای افزایش وفاداری به برند سنجاق | 9theducation

بازاریابی قهوۀ goliath استارباکس همیشه همراه با نوآوری بوده است، به‌ویژه در دپارتمان جلب مشتری. هنگامی که به خوبی انجام شد ، سیستم های ارجاع می توانند برای حفظ مشتری مؤثر واقع شوند. از همه مهمتر ، توانمندسازی و تشویق مشتریان خود به وکیل مدافع برند شما در این روند را فراموش نکنید.

  • با وجود چنین شرکت‌ها و مشاورانی، همچنان بسیاری از حرفه‌ها قادر به افزایش فروش خود نیستند.
  • وبینارها ممکن است به عنوان ابزاری برای کارمندان جدید یا معرفی مشتری به کسب و کار استفاده شوند.
  • اینها فقط چند دلیل برای ایجاد استراتژی های حفظ مشتری هستن، درست مثل مزایایی که استراتژی های جذب مشتری برای کسب و کار فراهم می کنه.
  • برای مقایسه، تبلیغات رو در نظر بگیرین که می تونه راهی موثر برای جذب مشتری هستش، اما فقط تا زمانی که تبلیغات انجام بشه.

اینفلوئنسرهای متناسب با جایگاه شرکت می‌توانند به کسب‌وکار کمک کنند تا مشتریان بیشتری را جذب کند. رسانه‌های اجتماعی راه‌های جذاب بسیاری را برای ارتباط با مشتریان ارائه می‌دهند. بنابراین؛ برای مدیریت حفظ مشتری، نقشه راه ارتباطی ترسیم و به طور مرتب در آن تجدیدنظر کنید. می‌توانید در این نقشه راه، کارهای خلاقانه و پروژه‌های ابتکاری در نظر بگیرید و مشتری خود را شگفت‌زده کنید. برای افزایش مخاطبان پیج اینستاگرام، توجه به تولید محتوای با کیفیت و مداوم، جذابیت بصری صفحه و استفاده از تبلیغات، بسیار حائز اهمیت است.

  مهارت چیست؟ انواع مهارت و راه‌های تقویت آن کاربوم | 9theducation

برنامه وفاداری مشتری

من در مدیر وب به شما کمک می‌کنم، یک کسب‌و‌کار‌ آنلاین حرفه‌ای راه‌اندازی کنید، به نتایج اول گوگل برسید و با دیجیتال‌مارکتینگ فروش‌تان را پیوسته افزایش دهید. برای این منظور می‌توانید از کمپین‌های ایمیلی، پست‌های شبکه‌های اجتماعی، ویدئوها یا مقالات آموزشی در بلاگ سایت و روش‌های مشابه استفاده کنید. فراموش نکنید که حتماً بخشی برای آموزش نحوه استفاده از محصولات خودتان و یا اخبار و معرفی مدل‌های مشابه را ایجاد کنید.

کدهای استراتژیک ارائه دهید

مثلا رسانه های اجتماعی می تونن محتوای بهینه شده برای سئو رو که شامل یک فراخوان برای اقدام برای پیوستن به لیست ایمیل هستش، تبلیغ کنن. این کار حلقه ویروسی یا وایرال لوپ نامیده می شه و زمانی اتفاق میفته که مشتریان شما محتوایی رو به اشتراک می گذارن که فالوورهای اونها رو به سمت کسب و کار شما هدایت می کنه. لینک هایی با قابلیت کلیک در توییت های خودتون ایجاد کنین تا مشتریان شما بتونن به راحتی پست های شبکه اجتماعی رو به اشتراک بگذارن. رویدادها مثل کنفرانس ها، وبینارها و نمایشگاه های تجاری، راهی فوق العاده برای ارتباط با مشتریان بالقوه و جذب مشتریان جدید هستش.

علاوه بر این، افرادی که طور کلی اشتراک خودشون رو لغو می کنن، می تونن در مورد نحوه مشاهده ایمیل های شما و محتوایی که به اشتراک می گذارین، بینش ارزشمندی رو فراهم کنن. تمام اینها رو می تونین از طریق فریلنسرها یا آژانس های تولید محتوا برون سپاری کنین. ویدیو گرون ترین نوع محتواست؛ بنابراین، مطمئن بشین که بهترین محتوای خودتون رو برای ایده های ویدیویی در نظر بگیرین. مثلا اگر مخاطبی رو هدف قرار میدین که عمدتا از مردان تشکیل شده، پینترست برای شما ارزش کمی داره، چون فقط 15 درصد از مردان از پینترست استفاده می کنن. اگر مخاطبان شما از نسل میلنیال ها (نسل هزاره ها) تشکیل شده، باید فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت رو در برنامه خودتون قرار بدین. برای اینکه در موتورهای جستجو بهترین عملکرد رو تجربه کنین، باید محتوا و تبلیغات خودتون رو به خوبی تجهیز و آماده کنین.

  شیوه ارزشیابی معلمان از عملکرد دانش آموزان در دوران کرونا و چالش‌ها و راهکارها بررسی تجربه زیسته والدین، معلمان و متخصصان | 9theducation