سایت های کاریابی کانادا ؛ به راحتی آب خوردن استخدام شوید! موسسه مهاجرتی تراست | sarzaminestekhdam

سایت های کاریابی کانادا ؛ به راحتی آب خوردن استخدام شوید! موسسه مهاجرتی تراست | sarzaminestekhdam

اگر تابه حال مسیر کار پیدا کردن را طی کرده باشید، حتماً اسم سایت های کاریابی آنلاین را شنیده اید یا از خدمات آن ها استفاده کرده اید. در این مقاله سعی کردیم چندین وب‌سایت مشاغل از راه دور را برای شما فهرست کنیم که شما می‌توانید برای یافتن اولین شغل ابتدایی خود از آنها بازدید کنید. لازم است بدانید که این مشاغل از خدمات مشتری و موقعیت های پشتیبانی فنی تا کار در سطح اجرایی در فروش و بازاریابی را شامل می شود. Remote.co به جای داشتن لیستی از شرکت‌های تصادفی که برای موقعیت‌های راه دور استخدام می‌کنند، فهرستی از بهترین شرکت‌ها برای دورکاری را بر اساس معیارهای برتر در نظر گرفته است.

  • استفاده از آن نیز بسیار ساده است، تنها لازم است یک نمایه ایجاد کنید که تجربیات و استعدادهای شما را توصیف کند، به دنبال شغل بگردید، شرکت های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و منتظر بازخورد آنها باشید.
  • با رتبه 211 در الکسا، جابینجا یکی از پربازدیدترین پلتفرم‌های استخدامی ایران است.
  • از سوی دیگر به دلیل انعطاف بالای این دسته از مشاغل معمولا سایر افراد مانند دانشجویان و محصلین نیز می توانند در این دسته از مشاغل استخدام شوند.
  • همینطور کارفرمایان می توانند پروفایل مربوط به شرکت خود را به صورت کامل و دقیق تکمیل سایت های شغل یابی کنند.
  آموزش نقاشی کودکان به صورت گام به گام و آسان

در سال 2020 فریلنسرها 36 درصد از نیروی کار ایالات متحده را تشکیل می‌دادند. فریلنسرها می‌توانند از آزادی انتخاب حجم کار، پروژه‌ها و مشتریان خود لذت ببرند. در حال حاضر یکی از مهارت های پر مخاطب در ایران متلب هست و انجام پروژه متلب طرفداران خاص خود را دارد.

امکانات سایت کار بانک

پارس کدرز هم یکی دیگر از سایت های فریلنسری ایرانی است که سال‌ها به دلیل اسمش تصور می‌کردم صرفا مختص برنامه نویسان است! البته به نظرم این اسم واقعا یک ضعف برای این سایت محسوب می‌شود چراکه خیلی از همکارانم هم دقیقا همین نظر را در مورد آن داشتند. در هر حال، پارس کدرز برای همه انواع خدمات از جمله ترجمه و «تولید محتوا» هم استفاده می‌شود. نحوه کار در آن به این شکل است که کارفرما پروژه مورد نظرش را شرح داده و سپس منتظر پیام متخصصان می‌ماند. شکل اول و عادی این است که شما به عنوان فریلنسر، برای هر خدمتی که می‌توانید ارائه کنید، یک کاره بسازید.

لینکدین (LinkedIn)؛ بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی کاریابی جهان

بسیاری از افراد به‌دنبال دورکاری و شغل‌هایی با ساعت کاری منعطف هستند. با عضویت در این سایت به یک منبع معتبر برای آگهی‌های استخدامی دسترسی خواهید داشت. فلکس جاب در حال حاضر بیش از 25 هزار موقعیت شغلی از 5 هزار شرکت از سراسر جهان را در خود جای داده است. برای عضویت ماهانه در این سایت باید مبلغی حدود 15 دلار و برای عضویت سالانه حدود 50 دلار پرداخت کنید. شرکت‌های برنامه نویسی کوچک و بزرگ در جابینجا آگهی استخدامی برنامه نویسی ثبت کرده‌اند.

  چطور به کودکان زیر 5سال نقاشی یاد بدهیم؟ آموزشگاه نقاشی و هنرکده آنلاین دالیدا آموزش نقاشی به کودک

کاریاب ایران هم بعد از مدت ها وب سایت خود را راه اندازی کرد تا بتواند بعضی از خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهد. کاریاب ایران در ابتدا با هدف آموزش به پرسنل و نیروی انسانی و کارفرمایان شرکت ها راه اندازی شد که بعد از مدتی به صورت آنلاین به خدمات خود اضافه کرد. از نقاط قوت سایت ایران تلنت جست و جوی دقیق بر اساس فیلتر های مشخص شده برای کارجویان است که به سرعت می توانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. با استفاده از این خدمت کارفرمایان می توانند سرعت دریافت رزومه از متقاضیان خود را افزایش دهند. اطلاع رسانی اختصاص، بولد کردن آگهی، درج بنر در وب سایت و … از خدماتی است که به کارفرمایان کمک می کند تا آگهی شان بیشتر دیده شود. یکی از مزیت های سایت های استخدامی که باعث می شود خیلی سریع تر کارفرمایان نیروی کار مورد نظرشان را پیدا کنند اطلاع رسانی از طریق ایمیل و اس ام اس به جامعه هدف آن هاست.