قطعات یدکی Flowrox Pinch Valve PVE Spare Parts | کسری ساران

قطعات یدکی Flowrox Pinch Valve PVE Spare Parts | کسری ساران

شیرهای پینچ ولو نیوماتیک (پنوماتیک) بهترین راه حل برای قطع و وصل و کنترل سیالات ساینده ، خورنده و سیالات حاوی الیاف مانند ، پودر های حاوی گلوله های گرانول و سیالات حاوی اجرام خارجی صلب می باشد. اصل کار پینچ ولو به این شکل است که با فشار دادن یک بلبرینگ یا لوله شیر بسته می‌شود و جریان مایع متوقف می‌شود. در عین حال با آزاد کردن بلبرینگ یا لوله، شیر باز می‌شود و جریان مایع دوباره از شرکت من شیر عبور می‌کند. پینچ ولو در خطوط لوله شیمیایی باعث کاهش ضریب اصطکاک در خطوط لوله‌ها می‌شود.

  • این تجهیز به راحتی قابل ساخت و نصب است، بنابراین پیاده سازی آن در سیستم های خط لوله بسیار سریع و ساده می باشد.
  • در کل، پینچ ولو ها به دلیل کنترل دقیق جریان سیالات، در صنعت هواپیمایی به صورت وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • پینچ ولوها معمولاً برای شروع، تنظیم و توقف جریان محصول با استفاده از یک لوله یا آستین استفاده می شوند.

پینچ ولوها، ساده‌ترین طراحی شیر، شامل هر شیری با بدنه الاستومری انعطاف‌پذیر است که می‌توان آن را با استفاده از مکانیزم یا فشار سیال نزدیک کرد تا جریان قطع شود. پینچ ولوها شیرهای های حرکت خطی هستند که می توانند برای راه اندازی، توقف و شیر گاز رسانه ها از طریق یک سیستم استفاده شوند. در شیر پینچ از لوله لاستیکی استفاده می شود؛ این لوله به لوله پینچ (Pinch Tube) معروف است و مکانیزمی که با آن جریان را کنترل می کند نیز به مکانیزم پینچ معروف است. پینچ ولو، شیری دو طرفه است که برای قطع یا کنترل جریان مواد خورنده، ساینده یا دانه ای طراحی شده است. در حالت باز، شیر هیچ محدودیتی ندارد و اجازه می دهد طیف وسیعی از رسانه ها از سوراخ عبور کنند. آستین لاستیکی داخلی انعطاف پذیر در شیر، رسانه را ایزوله نگه می دارد و از خطر آلودگی جلوگیری می کند.

  آموزش زبان انگلیسی 35 ترفند فوق العاده یادگیری زبان

حداکثر فشار پینچ ولو چقدر است؟

پینچ ولو یک وسیله ایمنی و بازدارنده است که به عنوان یک طناب امنیتی به دور سر و گردن یک حیوان نصب می‌شود و قابل تنظیم است. وقتی حیوان تلاش می‌کند به دوران طناب بپردازد، پینچ ولو به فشار گلوی آن حیوان اعمال می‌کند که باعث متوقف شدن حیوان و جلوگیری از فشار و تهاجم بیشتر آن می‌شود. در نتیجه، معایب پینچ ولو بسیاری دارد، اما با رعایت برخی راهکارهایی می‌توان از آن‌ها جلوگیری کرد.

آگهی های لوازم صنعتی

شیر سوزنی در دو مدل شیر سوزنی 90 و شیر سوزنی 180 درجه تولید می شود. طراحی شیر سوزنی 90 درجه به گونه ای می باشد که سیال با چرخش 90 درجه ای از بین مجرابند و سیت خروج می کند و در شیر سوزنی 180 درجه، سیال از لحظه ورود تا خروج با 180 درجه چرخش عبور می کند. شیر پینچ حرکت خطی (Linear) دارد و برای قطع و وصل و تنظیم جریان مورد استفاده قرار می گیرد. پینچ ولوهای بدنه باز عموما برای سیالات غیر مضر، فشارها و دماهای پایین طراحی شده اند . این نوع محصولات نا هم مرکزی های اندک را تحمل نموده و جلوی انتقال لرزش های سیستم را می گیرد . همچنین این نوع شیرها از وزن کمتری برخوردار بوده و به سادگی تعمیر می شوند.

شرکت مهندسی ویستا پایش راد با مدد الهی و با پشتوانه 17 سال کار و تلاش مستمر در صنعت و با هدف ارائه خدمات دانش بنیان شامل خدمات فنی مشاوره ای و اجرایی … به همین دلیل، این ولو اغلب در صنایع غذایی، پروژه های عمرانی و کارخانه های داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که رسانه ساینده به آستین لاستیکی برخورد می کند ، ضربه را جذب کرده و آن را به رسانه برمی گرداند. این خاصیت انعطاف پذیری به فرسودگی آستین لاستیکی با سرعت بسیار کمتری کمک می کند و عمر طولانی تری نسبت به سطوح فلزی دارد. M22U و M22C به معنای دیاگرام حرکتی ۲/۲ ، حرف C به معنای کلوز بودن و حرف U به معنای اپن بودن پینچ ولو می باشد. در کد فنی پینچ ولو در ابتدا کد VZQA  که نام محصول می باشد ذکر می شود.

  آموزش تصویری ساخت ربات تلگرام زومیت